مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه از آغاز رقابت نزدیک به ۴۵ هزار داوطلب آزمون سراسری در استان کرمانشاه خبر داد.

آغاز رقابت نزدیک به ۴۵ هزار داوطلب آزمون سراسری در استان کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سجاد دادفر مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه با اشاره به شرکت ۴۴ هزار و ۹۲۳ هزار داوطلب کرمانشاهی در آزمون سراسری، گفت : از این تعداد ۲۳ هزار و ۷۰۲ داوطلب را مردان و ۲۱ هزار و ۲۲۱ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

او از افزایش ۱۲۰۰ نفری تعداد داوطلبین آزمون سراسری امسال در کرمانشاه به نسبت پارسال خبر داد و گفت : حدود ۵۹ درصد از داوطلبین آزمون سراسری در استان را داوطلبین گروه تجربی تشکیل می‌دهند.

مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه بابیان اینکه آزمون امسال طی چهار روز برگزار می‌شود، افزود: از صبح امروز (۲۹ مرداد) آزمون داوطلبین گروه هنر شروع شده و فردا (پنجشنبه) نیز داوطلبین گروه ریاضی و انسانی باهم به رقابت می‌پردازند.

او ادامه داد: شلوغ‌ترین روز آزمون سراسری امسال، روز جمعه خواهد بود که در آن حدود ۲۵ هزار داوطلب کرمانشاهی رقابت خواهند داشت و روز شنبه هم داوطلبین گروه زبان‌های خارجی به رقابت می‌پردازند.

 این مسئول،گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا تعداد حوزه‌های امتحانی به نسبت پارسال حدودا دو برابر افزایش یافته و به بیش از ۲۰۰ حوزه رسیده است.

او افزود: تمهیدات لازم به منظور رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای آزمون امسال اندیشیده شده و داوطلبین و خانواده‌های آن‌ها نگرانی در این زمینه نداشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.