فرماندار خرم آباد گفت: صاحبان مشاغل و کسب و کار با توجه به شرایط بیمه‌ای تا پایان شهریور ماه مهلت دارند با مراجعه به دفاتر کاریابی نسبت به ثبت نام دریافت تسهیلات کرونا اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرماندار خرم آباد گفت: صاحبان مشاغل و کسب و کار با توجه به شرایط بیمه‌ای تا پایان شهریور ماه مهلت دارند با مراجعه به دفاتر کاریابی نسبت به ثبت نام دریافت تسهیلات کرونا اقدام کنند.

جعفر طولابی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان افزود: چنانچه متقاضیان واجد شرایط لازم باشند باید ثبت نام در سامانه کارا و انتخاب بانک عامل را انجام دهند.

او اظهار داشت: دولت برای بنگاه‌ها و مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلاتی پیش بینی کرده که تاکنون یکهزار و ۹۲۷ بنگاه در شهرستان خرم آباد با ظرفیت اشتغال ۲ هزار و ۱۶۰ نفر؛ ۱۶ میلیارد تومان از این تسهیلات را دریافت کرده اند.

فرماندار خرم آباد گفت: همچنین پنج هزار و ۷۶۶ واحد کسب و کار مرتبط با ۱۳ دستگاه اجرایی برای دریافت تسهیلات کرونای ۱۵ بانک عامل نام نویسی کرده اند که اشتغال این واحد‌ها هفت هزار و ۹۹۷ نفر می‌باشد.

طولابی ادامه داد: ۷۲ میلیارد تومان تسهیلات مورد نیاز این واحد‌ها توسط بانک‌های عامل در دست بررسی است که تاکنون بخشی نیز به مرحله انعقاد قرار رسیده اند.

او همچنین در خصوص تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری افزود: ۵۷ میلیارد تومان در قالب ۲۴۸ طرح با اشتغالزایی یکهزار و ۲۴۰ نفر پرداخت شده و ۴۰ میلیارد تومان برای ۲۱ طرح با اشتغال ۴۵۰ نفر توسط بانک‌های عامل در دست بررسی است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.