رئیس پیشین کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: تا زمانی که جزئیات پرونده مارک ویلموتس صادر نشود، هیچ پیش بینی دقیقی نمی‌توان از رای دادگاه CAS انجام داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه وثوق‌ احمدی، رئیس پیشین کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال که به عنوان مشاور در جلسه امروز این فدراسیون حضور داشت، در خصوص این جلسه بیان کرد: امروز جلسه‌ای در دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد. وکلای پرونده شکایت مارک‌ ویلموتس، در این جلسه حضور پیدا کردند و گزارشی از این پرونده ارائه دادند. در نهایت با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال درخواست تجدید نظر در این پرونده را ارائه کرده است، باید منتظر بمانیم تا رای نهایی صادر شود.

او درباره خوش‌بینی به رای دادگاه ‏CAS‏ گفت: امیدوارم که فدراسیون در دادگاه CAS دفاع خوبی انجام بدهد، اما تا زمانی که جزئیات پرونده صادر نشود، هیچ پیش بینی دقیقی نمی‌توان انجام داد.


بیشتر بخوانید


وثوق احمدی افزود: تا همین حالا هم بنده قرارداد مارک ویلموتس را ندیده‌ام. حتی لوایح دفاعی فدراسیون فوتبال را هم مشاهده نکرده‌ام. تنها توضیحات شفاهی وکلای فدراسیون فوتبال را شنیده‌ام. همین حالا هم می‌گویم اگر کسی اطلاعاتی دارد باید این اطلاعات به صورت محرمانه باقی بماند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار