مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: هجمه‌ها به فدراسیون فوتبال می‌تواند نتیجه بدی داشته باشد و ممکن است طرف مقابل به همین موضوع استناد کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حمید رضا گرشاسبی، مدیرعامل پیکان و اسبق پرسپولیس اظهار داشت: زمانی که مدیرعامل پرسپولیس بودم، برای بستن پرونده‌های باشگاه در فیفا جهت کسب مجوز حرفه‌ای اقدام کردم. از آنجایی که نقدینگی مورد نیاز در باشگاه فراهم نبود، برای ۱۶ - ۱۷ پرونده از سفته‌های شخصی خودم استفاده کردم که مورد پذیرش قرار گرفت و به ما زمان دادند تا بدهی‌ها پرداخت شود.  

گرشاسبی در ادامه گفت: پرونده‌هایی که پرسپولیس در فیفا داشت را بستم و اکنون برای گرفتن سفته ها به فدراسیون فوتبال آمده ام. تا آن‌ها را پس بگیرم و پاره کنم  تا خیالم راحت شود.  

مدیرعامل باشگاه پیکان در واکنش به اینکه تیمش همچنان خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند گفت: برخی از باشگاه دنبال بازیکنان ما هستند. این کار چندان حرفه‌ای نیست. مغانلو با ما قرارداد دارد و قرار نیست جدا شود. لژیونر شدن او گمانه زنی رسانه‌ ها است. امیدوارم آمادگی روحی و روانی بازیکنان با این صحبت‌ها از دست نرود.  

او افزود: بدشانسی آوردیم که در این مقطع باید با تیم‌های بالای جدولی که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنند بازی کنیم. با این حال بازیکنان ما آمادگی کافی دارند و انشاالله با آمادگی، همدلی و نشاط بازی با سپاهان را هم پشت سر می‌گذاریم.  

گرشاسبی درباره محکومیت تاریخی فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس و پرداخت جریمه هنگفت به این مربی بلژیکی گفت: این قرارداد را به طور دقیق نخوانده و به همین دلیل نمی‌توانم قضاوت دقیقی درباره آن داشته باشم، اما باید ارزیابی کنیم که این نوع هجمه‌ها به فدراسیون فوتبال، نتیجه‌ای دارد یا تنها شرایط را بدتر می‌کند. ظاهرا اعتراضی هم به رای فیفا صورت گرفته و باید منتظر بمانیم تا نتیجه نهایی مشخص شود.  

او در ادامه گفت: زمانی که برای پرونده ریزه اسپور به دادگاه عالی ورزش رفتیم، یکی از مواردی که طرف ترکیه‌ای به آن استناد کرد، جهت گیری رسانه‌ای و صدا و سیما در داخل ایران بود. آن‌ها می‌گفتند خودتان هم تایید می‌کنید که مقصر بودید. به اعتقاد من در این قضیه باید صبورانه‌تر جلو برویم.


بیشتر بخوانید:


مدیرعامل باشگاه پیکان در واکنش به اینکه اگر این اتفاق در هر کشور دیگری رخ داده بود، تاکنون بسیاری از مدیران استعفا کرده بودند گفت: این موضوع به روحیه افراد بستگی دارد. باید خط کش بگذاریم و ببینیم این هجمه‌ها به فدراسیون فوتبال چه محاسن  و چه معایبی دارد. معایب این اتفاق نگرانی‌های اقتصادی در این شرایط است. متاسفانه در سال‌های گذشته اختلاس‌های بزرگی در کشور انجام شد که در حال پیگیری است. محرومیت فدراسیون در حد آن اختلاس‌ها نیست و این قضیه را صد‌ها برابر بزرگ‌تر کردند. باید حکم نهایی صادر شود و پس از آن کسانی که در این اتفاق نقش داشتند باید تاوان اشتباهات خود را بپردازند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار