فرماندار اندیمشک گفت: با پیگیری‌های انجام شده، فعالیت بانک کشاورزی شهر حسینیه در بخش الوار گرمسیری روز پنجشنبه از سر گرفته می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیریفرماندار شهرستان اندیمشک گفت: به دنبال اعتراض‌های مستمر ساکنان بخش الوار گرمسیری پیگیری‌های زیادی از طریق استاندار و سرپرست امور شعب بانک کشاورزی خوزستان برای رفع مشکل انجام شد که فعالیت بانک کشاورزی فردا از سر گرفته می‌شود.

او شغل اصلی ساکنان بخش الوار را کشاورزی و دامداری عنوان کرد و افزود: با توجه به نیاز ساکنان منطقه به بانک کشاورزی و مکاتبه و پیگیری‌های متعدد، این شعبه بانکی روز پنجشنبه ۳۰ مردادماه فعالیت خود را دوباره آغاز می‌کند.

جهانگیری فعالیت شعبه بانک کشاورزی در بخش الوار گرمسیری اندیمشک را یکی از نیاز‌های ضروری ساکنان این منطقه دانست و بیان داشت: با توجه به فاصله شهر حسینیه تا شهر اندیمشک تعطیلی این بانک سبب بروز مشکل جدی برای ساکنان این بخش شده است.


بیشتر بخوانید

فرماندار اندیمشک از پیگیری نماینده اندیمشک و بخشدار الوار گرمسیری برای رفع این مشکل قدردانی کرد.

تعطیلی تنها شعبه بانک کشاورزی در شهر حسینیه مرکز بخش الوار گرمسیری اندیمشک موجب نارضایتی اهالی این بخش که شغل آن‌ها کشاورزی و دامپروری است شده بود.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.