لزوم استفاده از ماسک در بانک های بندر ماهشهر

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر گفت: یکی از مصوبات مهم مکلف نمودن بانک‌ها در استفاده کارکنان و مراجعه کنندگان از ماسک بوده چراکه آمار شهرستان در این زمینه مطلوب نیست.

عادل عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از مصوبات مهم مکلف نمودن بانک‌ها در استفاده کارکنان و مراجعه کنندگان از ماسک بوده چراکه آمار شهرستان ما در این زمینه مطلوب نبوده است و درصورت اجرایی نشدن آن مدیران متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

او بیان داشت: با همراهی مردم شهرستان و زحمات همه مسئولان این ستاد بخصوص ایثارگران حوزه سلامت توانستیم از پیک اول که بسیار سنگین بود عبور کنیم و از وضعیت قرمز خارج شویم، ولی باید بدانیم این بیماری کماکان وجود دارد و بی رحمانه جان مردم را تهدید می‌کند.

عکرش افزود: در این فرصت که زمان خوبی برای تجدید قوا و رفع نقاط ضعف قبلی است باید با هوشیاری بیشتر مردم و درایت مسئولان همچنان شاهد تداوم رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باشیم تا مجددا وارد پیک بیماری نشویم. همچنین برخی از مصوبات گذشته ستاد مبنی بر تعطیلی آرامستان‌ها، برگزاری ندشن مراسم ها و تجمعات و الزامی بودن استفاده از ماسک در ادارات، سازمانها، بانک‌ها و اماکن عمومی پابرجا خواهد ماند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ماهشهر گفت: درخصوص برگزاری مراسم های ماه محرم و صفر نیز طی جلسه‌ای که در هفته آینده در مصلی و با رعایت کامل نکات بهداشتی با حضور هیئت‌های مذهبی تشکیل خواهد شد قوانین نهایی نحوه برگزاری این مراسمات اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.