رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد گفت: ۱۱ نفر برتر مسابقات قرآنی اوقاف جنوب آذربایجان‌غربی در شهرستان مهاباد معرفی شدند.

سیدحسین مقتدر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور ۵۰ نماینده از شهر‌های مهاباد، نقده، سردشت، بوکان، میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب به میزبانی مهاباد در بخش برادران و خواهران برگزار شد.

این مقام مسئول در مهاباد با بیان اینکه این مسابقات طی ۲ روز برگزار شد، ادامه داد: ۱۱ نفر نخست این رقابت‌ها با تشخیص داوران جهت حضور در مسابقات استانی انتخاب شدند.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد اذعان کرد: این مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نمازخانه اداره اوقاف این شهرستان در رشته‌های حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن، قرائت، ترتیل و اذان برگزار شد.

مقتدر بیان کرد: فخرالدین حیدری، امیر جعفری، منصور آبراهام، فاروق راک در بخش برادران و شیدانه قادرزاده، لاله داودی، فاطمه روانخواه، نرگش جوانمرد، هاجر فرهمند، مهدی صمدزاده، خدیجه عباس‌زاده در بخش خواهران موفق به کسب عناوین برتر در بخش‌های مختلف شدند.

او یادآور شد: زمان برگزاری مرحله نهایی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی ارومیه با توجه به شرایط شیوع کرونا اطلاع رسانی خواهد شد.

در مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه برگزیدگان و قاریان و حافظان برتر نیز حضور دارند که حضور آن‌ها باعث ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی در جامعه و بین علاقه‌مندان به قرآن می‌شود.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.