رویداد ملی صنایع روستادوست، از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، در خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حسینی ، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان گفت: این رویداد ملی از سوی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی کشور به تمامی استانداران برای اجرا ابلاغ شده است.

او افزود: این نهاد، مسابقه بزرگ و رویداد ملی "صنایع روستادوست" را با هدف شناسایی فرصت‌های جدید و نوآورانه اشتغال در مناطق روستایی و برای تقویت بهره‌وری در تولید و توسعه اشتغال در مناطق روستایی و محروم و حمایت از مخترعان، صاحبان ایده‌های صنعتی نوآورانه، شرکت‌های دانش بنیان و سایر فعالان، برگزار می‌کند.


بیشتر بخوانید

افتتاح مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی راشا در بیرجند



حسینی گفت : صنایع روستا دوست شامل همه محصولات صنعتی نوآورانه و به صرفه در مقیاس کوچک روستایی و دارای فن‌آوری ساده و قابل پشتیبانی در روستا می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امان خمینی افزود: صاحبان مشاغل می‌توانند ضمن ثبت طرح خود در سامانه این رویداد به نشانی الکترونیکی www.emdad.ir مراجعه کنند.

او گفت: مزایای این مسابقه شامل جوایز نقدی، نمایش محصولات در نمایشگاه بین‌المللی، معرفی محصولات به بازار‌های هدف، دریافت وام‌های قرض الحسنه برای طرح‌های منتخب، سرمایه‌گذاری از سوی کمیته امداد و امکان اجرای پایلوتی طرح است.

حسینی افزود: مهلت ثبت نام و معرفی طرح‌ها از طریق سامانه www.emdad.ir تا ۶ شهریور اعلام شد که به مدت دو هفته قابل تمدید است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار