رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در تهیه و تامین ماسک برای هیئت‌های مذهبی و دسته جات عزاداری در استان اردبیل هیچ مشکلی نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم مردم به ماسک، مواد ضدعفونی کننده برای پیشگیری از انتشار این بیماری یکی از نیاز‌های اساسی استان اردبیل محسوب می‌شود که این نیاز با توجه به نزدیکی ایام سوگواری ماه محرم در هیئت ها، حسینه‌ها و مساجد با توجه به حضور جمع کثیری از مشتاقان سوگواری اباعبدالله (ع) بیش از گذشته احساس می‌شود.

او افزود: یکی از برنامه‌های سازمان صمت استان اردبیل تولید ماسک مناسب و مورد نیاز است و در این راستا این سازمان از ابتدای شیوع کرونا تا امروز تلاش کرده است تا در حل این مسئله فعالیت‌های اثرگذاری انجام دهد و امروز توانایی تولید و توزیع روزانه ۱۳۵ هزار ماسک سه لایه پزشکی و n۹۵ را در سطح استان اردبیل به وجود آورده است که در موضوع تامین پارچه، تولید و توزیع آن نیز نظارت می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه بیان کرد: آنچه که در حال حاضر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است عزاداری‌های ایام محرم است که باید به فکر سلامت عزاداران حسینی در این ایام باشیم، در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تامین ماسک برای این عزاداران است.

صادقی افزود: هیات امنا مساجد و هیئت‌های مذهبی با هماهنگی و معرفی سازمان تبلیغات اسلامی استان به هر میزان که ماسک لازم داشته باشند می‌توانند از طریق سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل تهیه نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.