رئیس شبکه‌ی بهداشت و درمان رامهرمز گفت: چند روز قبل وضعیت شهرستان از نظر کرونا قرمز بوده که در حال حاضر با کاهش تعداد بیماران بستری وضعیت زرد اعلام شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهرام عزتی رئیس شبکه‌ی بهداشت و درمان رامهرمز گفت: چند روز قبل وضعیت شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا قرمز بوده که در حال حاضر با کاهش تعداد بیماران بستری وضعیت زرد اعلام شده است که اگر رعایت نکنیم قطعا مجددا وضعیت قرمز خواهد شد.

او بیان داشت: تمام نگرانی ما برای پاییز امسال است و ما پاییز سختی را پیش بینی میکنیم و نگرانی ما بیشتر در رنج سنی کودکان است و با آمدن فصل آنفولانزا خصوصا مشکلات تنفسی بیشتر شده و میتواند شهر را به چالش بزرگی بکشد.

عزتی افزود: در حوزه‌هایی که کمبود متخصص داشته ایم جمعا تقاضای ۲۲ متخصص کرده ایم که برای این متخصصین باید منازل مجهز درنظر گرفت که خود نیازمند پیگیری و تلاش فراوان است که جا دارد از پیگیری‌های نماینده‌ی شهرستان در این رابطه و اخذ برخی امکانات و کمبود‌ها تشکر کرد.

رئیس شبکه‌ی بهداشت و درمان رامهرمز تصریح کرد: متخصص رادیولوژی و سونوگرافی (۲نفر)، متخصص زنان، اورتپت، طب اورژانس، قلب و داخلی و ... از حوزه‌هایی هستند که در آن‌ها تقاضای متخصص کرده ایم و از انتقاد و بیان کمبود‌ها استقبال می‌کنیم، زیرا باعث افزایش قدرت چانه زنی ما می‌شود، ولی تخریب و توهین هیچ کمکی که نمی‌کند باعث زیر سوال بردن افراد می‌شود.

این مقام مسئول ادامه: بیماری کرونا اخیرا در رامهرمز کودکان را اذیت می‌کند تا جایی که در دوروز قبل دو کودک که یکی ۱۴ماهه بود را به اهواز اعزام کردیم  و با راه اندازی اورژانس جدید می‌تواند کمک شایانی به بهداشت و درمان کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.