دانشگاه بیرجند موفق به کسب رتبه پنجم در مسابقات جشنواره ملی رویش شد.

کسب رتبه پنجم دانشگاه بیرجند در هشتمین جشنواره ملی رویشموحدی رئیس اداره فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت :هشتمین جشنواره ملی رویش با حضور ۸۷ دانشگاه و ۵ هزار و ۳۸۰ کانون از سراسر کشور برگزار شد و حدود ۱۶ هزار و ۴۰۰ اثر از دانشگاه‌های سراسر کشور به دبیرخانه این مسابقات ارسال شدند.

او افزود: در این دوره از مسابقات، دانشگاه بیرجند با ارسال بیش ازهزار اثر به دبیرخانه جشنواره از دانشگاه‌های فعال هشتمین جشنواره ملی رویش محسوب می‌شود.

موحدی تصریح کرد:امسال دانشگاه‌های کشور در سطح الف تا ج سطح بندی شده بودند که دانشگاه بیرجند در کنار دانشگاه‌های سطح یک کشور قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند ضمن تبریک عناوین کسب شده توسط دانشگاه بیرجند ادامه داد: امسال در بخش آثار فردی و گروهی، نیما دهکردی در صنایع دستی و با موضوع (احیاء سفالینه‌های عصر آهن) برگزیده بخش صنایع دستی این مسابقات شد.

موحدی اظهارکرد : در بخش کانون‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی کانون گویندگی و اجرا و کانون جوانان رضوی رتبه‌های برتررا کسب کردند.

او گفت: دانشگاه بیرجند مقام سوم دربخش کانون‌ها گروه الف این مسابقات راکسب کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.