معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از افتتاح هزار و ۸۰ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۴۳۵ پروژه در هفته دولت در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، میر جعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت  گفت: با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌های موجود در کشور با همت مسئولین و استانداری استان در سال ۹۸ پروژه‌های بزرگی در استان اجرایی شد.

او در خصوص برنامه‌های هفته دولت در استان را هزار و ۵۱۵ پروژه با اعتبار ۴ هزار و ۳۹۷ میلیارد تومان در استان برشمرد و تصریح کرد: از این تعداد هزار و ۸۰ پروژه افتتاح و ۴۳۵ پروژه کلنگ زنی خواهند شد.

میرجعفریان با اشاره به افزایش تعداد پروژه‌ها نسبت به سال ۹۸ اظهار کرد: پارسال تعداد کل پروژه‌ها هزار و ۱۹ پروژه بوده است که با وجود محدودیت‌های موجود با افزایش ۴۷ درصدی رو به رو بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت : پارسال در حوزه مسکن، راه و شهرسازی، آب و خاک و گازرسانی اقدامات خوبی صورت گرفت که باعث ارتقاء شاخص‌های بهره مندی در استان شده است.


بیشتر بخوانید


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات هزینه شده از بخش دولتی تامین شده است بیان کرد: امسال ۹۲۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های استان اختصاص یافته است که نسبت به سال گذشته ۸۵ درصد افزایش یافته است.

میرجعفریان با اشاره به وجود پروژه در تمامی شهر‌های استان افزود: در ۵۳ دستگاه دولتی مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی صورت می‌گیرد و در ۱۱ بخش نیز پروژه کلان در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: در بخش بهداشت و درمان ۶۱ پروژه با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد که کلنگ زنی ۲ پروژه در هفته دولت صورت می‌گیرد.

او با اشاره به اقدامات دولت در بخش مسکن و افتتاح بیش از ۷ هزار واحد مسکونی در کمتر از یک سال گذشته در استان تصریح کرد: ۲ هزار و ۱۶۴ واحد مسکونی جدید با اعتبار ۱۷۳ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار