یک اکیپ شکارچی متخلف که اقدام به شکار گراز وحشی در ثلاث باباجانی کرده بودند با تلاش مأمورین یگان حفاظت محیط زیست ثلاث باباجانی به دام افتادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جهانگیر امیری رئیس اداره محیط زیست ثلاث باباجانی  گفت: در پی گشت و کنترل شبانه زیستگاه‌های طبیعی شهرستان ثلاث باباجانی از سوی مأمورین یگان محیط زیست، در منطقه سیا طاهر یک اکیپ ۴ نفره شکارچی متخلف دستگیر شدند.

او  گفت: از این اکیپ شکارچی لاشه یک رأس گراز وحشی، ۳ قبضه اسلحه شکاری، ۳۱ عدد فشنگ و سایر ادوات شکار کشف و ضبطشد.

امیری افزود: پس از تعیین میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست و واریز آن، افراد متخلف برای طی سایر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ثلاث باباجانی در ادامه از همکاری نیرو‌های نظامی مستقر در منطقه در دستگیری متخلفین تشکر و قدردانی کرد.
او در پایان بیان کرد: همکاران و مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به صورت شبانه روز در حال پایش مناطق تحت مدیریت هستند و در صورت مشاهده با هرگونه تخلف زیست محیطی مطابق با ضوابط و مقررات قانونی به شدت برخورد خواهیم کرد.
امیری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دوستداران و همیاران محیط زیست مبنی بر دغدغه آنان در امر حفاظت و صیانت از محیط زیست از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۵۴۰ در میان بگذارند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.