۲۶۶ میلیون ریال پرونده تخلف در طرح تشدید نظارت در خراسان جنوبی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

تهوری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: از ابتدای طرح تشدید نظارت بر بازار و انبار‌ها تاکنون دو هزار و ۹۸ مورد بازرسی توسط تیم‌های بازرسی صورت گرفته است.

او افزود: این بازرسی ها منجر به تشکیل ۵۶ پرونده تخلف به ارزش ۲۶۵ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۹۰۰ ریال شده که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

تهوری با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۵۶۵ مورد گزارش مردمی نیز از طریق سامانه ۱۲۴ دریافت شده است ادامه داد: از محل رسیدگی به شکایات مردمی بیش از یک میلیارد و ۳۰۶ میلیون و ۳۵۸ هزار ریال در حق شاکیان برگشت داده شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی تصریح کرد: در این طرح علاوه بر بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از ظرفیت‌های نظارتی پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان استان در قالب گشت‌های مشترک نیز استفاده می‌شود.


بیشتر بخوانید 


او اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار و انبار‌ها از هشتم مرداد ماه ۹۹ با هدف ایجاد ثبات نسبی، کاهش التهاب در بازار، افزایش رضایت مندی و ارتقای اعتماد عمومی، توجه به اولویت‌های کالایی و خدماتی نظیر عرضه ماسک، کالا‌های بهداشتی، گوشت مرغ، تخم مرغ، شکر، سیمان، فولاد و آهن آلات، لوازم خانگی و لاستیک خودرو در استان آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه دارد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.