معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بر تشدید نظارت و بازرسی‌ها بر بازار تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در جلسه تنظیم بازار استان گفت: نظارت‌ها به منظور مهار تخلفات احتمالی افزایش یابد.

او افزود: کنترل سرشبکه‌های توزیع کالا و خدمات، افزایش گشت‌های مشترک جهت تأثیر بخشی بیشتر و تشدید شیوه‌های مبارزه با تخلفات گران فروشی کالا و خدمات، از اقداماتی است که باید به طور ویژه در دستور کار ناظرین قرار گیرد.

معاون استاندار با اشاره به این که نوسان قیمت ها در بازار استان، متأثر از شرایط کشور است، گفت: گشت‌های بازرسی و نظارت‌های ویژه‌ای که به طور مرتب انجام می‌شود، ارجاع ۴۲۰ پرونده به تعزیرات حکومتی را به دنبال داشته است.

عابدی با بیان اینکه به هیچ عنوان در هیچ زمینه‌ای کمبود کالا نداریم بیان کرد: در برخی کالا همچون قیمت مرغ و تخم مرغ، قیمت‌های تعیین شده زیر قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار و کمتر از میانگین کشوری است.


بیشتر بخوانید


معاون استاندار همچنین گفت: توزیع ماسک ارزان قیمت در مناطق مختلف استان آغاز شد.

عابدی با اشاره به جدیت فعالان عرصه تولید این ماسک‌ها خاطرنشان کرد: که مواد اولیه با قیمت مناسب دراختیار داشتند، نسبت به تأمین این نیاز استان اقدام نمودند، اما ادامه این کار همت صنعت، معدن و تجارت در تأمین مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه‌ها را می‌طلبد.

او ادامه داد: چنانچه سازمان صنعت، معدن و تجارت در تأمین نیاز واحد‌های تولیدی همت کند، روند تولید ماسک ارزان قیمت و عرضه آن در بازار برای دسترسی عموم مردم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار