فرماندار قصرشیرین گفت: طرح ۵۰۰ هکتار گلخانه برای واگذاری به جوانان شهرستان در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قصرشیرین گفت: بهره برداری از این طرح می‌تواند کمک بزرگی به رفع معظل بیکاری جوانان قصرشیرین داشته باشد.

او گفت: این طرح مورد تاکید و حمایت استاندار است جهاد کشاورزی زمینه واگذاری این طرح را برای جوانان فراهم می‌کند.

تاتار در ادامه گفت:اگر از جوانان غافل شویم با مشکلات بزرگی مواجه خواهیم شد، زیرا دشمن همواره در کمین است تا از این ظرفیت برای مقاصد شوم خود استفاده کند.

او با بیان اینکه باید جوانان را باور داشته باشیم افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی و مدیریت دوران جنگ تحمیلی ثمره رشادت‌های جوانان انقلابی کشور بود.

او گفت: امام خمینی (ره) هموار بر ماسئل حوزه جوانان تاکید داشتند و همین جوانان در هشت سال دفاع مقدس وحتی در دوران شکل گیری انقلاب به فرامین بنیانگذار کبیر انقلاب لبیک گفتند.

او گفت: جلسه ستاد جوانان یکی از مهم‌ترین جلسات است؛ که ادارات باید به آن توجه جدی داشته بشند و در برنامه‌های بعدی گزارش عملکرد خود را در این حوزه ارائه کنند.

او ادامه داد: از هیچ دستگاه عضو ستاد پذیرفته نیست که برنامه‌ای در حوزه جوانان ارائه نکند.

فرماندار قصرشیرین بیان کرد: برنامه‌های ستاد باید شتاب بیشتری به خودبگیرید و در شهرستان قصرشیرین با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی و کشاورزی که دارد برای پیشبرد امور جوانان مورد استفاده قرار گیرد.

تاتار گفت: گسترش فضای مجازی هم تهدید و هم یک فرصت است که متاسفانه تهدیدات آن کانون خانواده را را نشانه گرفته است که باید این فضا را برای پیشبرد بهتر برنامه‌های جوانان مدیریت کرد.

فرماندار قصرشیرین گفت: طلاق، اعتیاد و اشتغال مهم‌ترین مولفه‌های حوزه جوانان هستند و ادارات متولی در این امر باید در کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها تلاش کنند.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.