۳۷۵ واحد صنعتی در استان جواز تأسیس دریافت کردند که با راه‌اندازی پروژه‌های مذکور هفت هزار و ۹۰۰ شغل در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرامرز محبوبی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۳۷۵ واحد صنعتی جواز تأسیس صادرشده است، گفت: برای تأسیس این تعداد واحد صنعتی ۳۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده است.

او با تأکید بر اینکه با راه‌اندازی پروژه‌های مذکور هفت هزار و ۹۰۰ شغل در استان ایجاد می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و ۶۹۲ واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره‌برداری و مشغول به فعالیت هستند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه ۵۸ هزار میلیارد ریال در این واحد‌ها سرمایه‌گذاری شده است، بیان کرد: زمینه اشتغال بیش از ۴۹ هزار نفر در صنایع استان فراهم‌شده است.

محبوبی در ادامه افزود: در چهار ماه ابتدای سال جاری ۴۷ واحد صنعتی استان پروانه بهره‌برداری دریافت کردند که با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۶۳۰ نفر را در سطح استان فراهم می‌کند.

او ابراز داشت: در این مدت در مجموع ۴۲۲ مجوز صنعتی در استان سمنان صادرشده است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.