یک رسانه بلژیکی نسبت به پرداخت غرامت سنگین فدراسیون فوتبال ایران به مارک ویلموتس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته فیفا اعلام کرد پرونده شکایت مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال این کشور نتیجه داده است و مسئولان  فدراسیون ایران باید مبلغ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو را به عنوان غرامت به این سرمربی پرداخت کنند.

به نقل از رسانه بلژیکی  nogomania، ویلموتس در کل ۶ ماه هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت، اما حالا صاحب غرامت هنگفتی شده است. در کنار آن فدراسیون فوتبال ایران اگرچه می‌تواند به دادگاه عالی ورزش CAS شکایت کند، اما راه فراری برای پرداخت نکردن این غرامت ندارد.  

ویلموتس عملکرد ضعیفی با تیم ملی فوتبال ایران داشت و در ۴ بازی، ۲ دیدار برابر بحرین و عراق واگذار کرد، اما حالا فیفا غرامت نجومی را در دامنش گذاشته است. مارک ویلموتس به بهانه تخطی فدراسیون فوتبال ایران در پیشبرد و عمل کردن به اهدافش از این فدراسیون به فیفا شکایت کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۴۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
خدا بیامرزه پدر کی روش را // هرچقد هم که حقوق دیر میش فقط غر میزد // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۴۵ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
فکنم // حال فدراسیون فوتبال فعلا مثل نشستن روی اره است // قبول دارید ؟؟
Netherlands
musavi
۰۳:۵۷ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
گناه فدراسیون سرجاش اما عجب حرام لقمه ایی بود این نامرد والبته !! این همهٔ ماجرا نیست تیم ملی رو هم به ورطهٔ خطرناکی برد میتونه یه پاداش هم ازعربستان و اِمارات بگیره اگر تیم ملی حذف شود و نقشهٔ از قبل طراحی شده وبرنامه اش کامل شود ...
ویلموتسِ موزی سرطان بشه از گلویِ خودت وخانواده ات بیرون بیاد
دزد پست فترتِ کلاه بردارِ
آخرین اخبار