رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری سارق منزل و کشف ۱۲ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ  مقصود رستگار رئیس پلیس آگاهی استان  گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرک گلستان بجنورد موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او  با اشاره به اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد سرقت‌ها عمدتاً در یک مجتمع مسکونی صورت گرفته و سارق بدون تخریب وارد منازل شده و وسایلی از قبیل ظروف آشپزخانه، فرش، لباس، وسایل صوتی و تصویری و ... را سرقت کرده است، افزود: برابر اظهارات شاکی‌ها و با توجه به اینکه برخی از منازل چندین مرحله مورد دستبرد قرار گرفته بود هماهنگی قضایی جهت شناسایی سارقان آغاز شد.


بیشتر بخوانید 


او افزود : متهمه در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت منزل و انباری اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانایی رمز امنیت
۰۹:۱۵ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
دستگیری سارقین فایده ای نداره چون سرقت قدیمی ترین جرم تاریخ هستش و قابل ریشه کنی نیست در حالیکه با توجه باینکه درب، بالکن و پنجره ها، معابر ورودی هستند که سارقین استفاده میکنند، میشه با اطلاع رسانی این مهم که درب یا حفاظ ضد سرقت وجود خارجی نداره چون سارقین اصلا به جنس درب و حفاظ کاری ندارند و فقط قفلها را باز یا تخریب میکنند، به جامعه آموزش داد که برای غیر ممکن کردن ورود سارقین، قفل ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پاسیو، بالکن و پنجره ها نصب کنند که حتی اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن، به هیچچچچچچچ روشی نتونن وارد بشن که یقینا اگر جامعه متوجه این نکته کلیدی بشه، به شدت از سرقتها کاسته خواهد شد.