معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: یک واحد عمده فروش مرغ گرم به علت گران فروشی ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: بازرسان این سازمان، یک عمده‌فروش را که مرتکب گران‌فروشی تعداد زیادی مرغ شده بود، شناسایی  و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

بیگلری بیان کرد: پرونده این متخلف در تعزیرات حکومتی بررسی و به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و چهارصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.



کشف ۱۴۰ حلقه لاستیک خودروی سنگین  در منزل شخصی

 

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان کرمانشاه از کشف لاستیک خودروی سنگین احتکاری به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون  ریال خبر داد.

 مسعود بیگلری گفت: ۱۴۰ حلقه لاستیک خودروی سنگین کمیاب که در حیاط یک‌منزل در کرمانشاه احتکار شده بود، در گشت زنی بازرسان کشف و محتکر به‌منظور طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

او  ارزش ریالی این تخلف را ۲ میلیارد و ۷۷۴میلیون و  ۵۷۰ هزار و ۲۳۲ ریال اعلام کرد.


برنج فروش متخلف ۵ میلیاردریال جریمه شد

 

بیگلری گفت: گران‌فروشی برنج در کرمانشاه، منجر به جریمه ۵ میلیارد و ۳۲۸ میلیون   ریالی برای متخلف شد.

او افزود:گزارش بازرسان این سازمان حاکی از آن است که یک عمده‌فروشی خشکبار درفروش مقادیر زیادی مرتکب گران‌فروشی شده بود.

به گفته این مقام مسئول فرد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت:تعزیرات حکومتی پس از بررسی محتویات پرونده؛ متخلف را به پرداخت ۵ میلیارد و ۳۲۸ میلیون  ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.