مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه، از کاهش ۲۳ درصدی طلاق در چهار ماه سپری شده امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: در این مدت شاهد کاهش ۱۳ درصدی آمار ازدواج نیز بوده ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صادق خدادادی مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: در  چهار ماه ابتدایی پارسال  یک هزار و ۵۸۰ مورد واقعه طلاق در استان اتفاق افتاد که این رقم امسال به یک هزار و ۲۰۳ مورد کاهش یافت.

او همچنین از ثبت پنج هزار و ۶۹۲ واقعه ازدواج در چهار ماه ابتدایی امسال خبر داد و گفت: پارسال در همین مدت ۶ هزار و ۵۶۴ واقعه ازدواج رخ داده بود.

خدادادی یادآوری کرد: بررسی آمار ثبت شده در ۱۱ پارسال نشان می‌دهد ازدواج‌ها در استان ۳۸ درصد کاهش و طلاق نیز حدود ۲۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه، در ادامه نگاهی به آمار ازدواج و طلاق در سه سال گذشته داشت و گفت: سال ۹۶ آمار ازدواج در استان کرمانشاه به ۱۷ هزار و ۱۴۳ مورد رسید که ۱۵ هزار و ۲۷۹ مورد در مناطق شهری و یک هزار و ۸۶۴ مورد نیز در مناطق روستایی ثبت شد.

او میزان طلاق‌های صورت گرفته در این سال را نیز پنج هزار و ۲۵۴ مورد ذکر کرد و گفت: چهار هزار و ۹۶۰ مورد در مناطق شهری و ۲۹۴ مورد نیز متعلق به مناطق روستایی بوده است.

خدادادی با اشاره به ثبت ۱۶ هزار و ۴۶۱ واقعه ازدواج در سال ۹۷ که ۱۵ هزار و ۱۲۷ مورد در مناطق شهری و یک هزار و ۳۳۴ مورد در مناطق روستایی بوده است، گفت: در این سال همچنین چهار هزار و ۴۷۴ طلاق ثبت شد که چهار هزار و ۲۰۵ مورد در مناطق شهری و ۲۶۹ مورد نیز در مناطق روستایی صورت گرفته است.

مدیرکل ثبت احوال کرمانشاه بیان کرد: پارسال نیز آمار ازدواج در استان به ۱۵ هزار و ۶۸۲ مورد رسید که ۱۴ هزار و ۲۵۱ مورد مربوط به مناطق شهری و یک هزار و ۴۳۱ مورد نیز مربوط به مناطق روستایی بوده است.

او  همچنین از ثبت چهار هزار و ۷۶۶ واقعه طلاق نیز خبر داد و گفت: چهار هزار و ۴۷۹ مورد در مناطق شهری و ۲۸۷ مورد نیز در مناطق روستایی ثبت شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.