جشنواره ملی روز جنگلبان همزمان با سراسر کشور در اراک هم برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به همت سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری چهارمین جشنواره ملی روز جنگلبان همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس در اراک هم برگزار شد.

عبدالحسین محمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: در این جشنواره برخی از مسئولان و تعدادی از جنگلبانان حضور داشتند و در پایان این جشنواره از آنان تقدیر شد.

محمدی افزود: به منظور حفاظت از منابع طبیعی جنگل‌ها و اراضی ملی کشور ۲۵ شهید و ۵۰۰ مصدوم تقدیم شده که۲۰ نفر از شهدا از نیرو‌های خدوم جنگلبانی هستند.

چهارمین جشنواره ملی روز جنگلبان با رویکرد ایثار و شهادت با حضور معاون وزیر و رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشوردر سازمان جنگل‌ها برگزار و در استان‌ها بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

جشنواره ملی روز جنگلبان با هدف ارج نهادن به زحمات جنگلبانان کشور امسال به دلیل شرایط خاص بهداشتی بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد و انتخاب جنگلبان‌ها برعهده منابع‌طبیعی استان‌ها گذاشته شد و هر استان جنگلبان نمونه، را به ستاد جشنواره معرفی کرد.

جنگلبانان و ایثارگران منتخب منابع طبیعی امروز در این جشنواره با حضور در اداره کل منابع طبیعی استان مربوطه از طریق ارتباط تصویری از سوی رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و مدیران کل استان‌ها مورد تقدیر قرارگرفتند.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.