رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی گفت: نخستین خبرگزاری شورا در استان خراسان رضوی به زودی فعالیت خود را آغاز می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی محمد الله‌یاری رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی امروز در جلسه تجلیل از اصحاب رسانه تربت‌حیدریه گفت: این خبرگزاری با محوریت انتشار مصوبه‌ها، فعالیت‌ها و نیز معرفی ظرفیت‌ها و چالش‌های فراروی شورا‌های اسلامی استان فعالیت می‌کند.
 
او با اشاره به اینکه شورا‌های شهرستان‌ها، استان‌ها و شورای عالی، نهاد‌های بالادستی است افزود: شورا‌ها ظرفیت‌های فراوانی برای اصلاح ساختار‌ها و رفع چالش‌های موجود در مدیریت شهری و روستایی دارند و می‌توان با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، به دستاورد‌ها و تحولی عظیم در مدیریت شهر‌ها و روستا‌ها رسید.

رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی از شورای عالی استان‌ها به عنوان دومین مرکز قانون‌گذاری کشور یاد کرد و ادامه داد: شورای عالی استان‌ها تنها نهادی است که می‌تواند به مجلس شورای اسلامی نیز طرحی برای تصویب ارائه کند.

الله یاری با اشاره به فعالیت‌های شورا در استان بیان کرد: ایجاد اتاق فکر و تالار گفتگو با کارشناسان و استادان دانشگاه در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری، ایجاد حوزه گردشگری با هدف تقویت ظرفیت‌های این صنعت از جمله این اقدامات است.

او تصریح کرد: بنا داریم با همکاری اداره آب منطقه‌ای خراسان رضوی، نسبت به ایجاد بوستان‌های گیاهان دارویی در استان اقدام کنیم که در این طرح علاوه بر ایجاد بوستان‌هایی به منظور تفرجگاه شهروندان، کاشت و توسعه گیاهان دارویی منطقه نیز در دستور کار قرار گرفته است.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار