رضایی گفت: در صورت توجه بیشتر به بخش بیمه شاهد بهتر شدن وضعیت اقتصاد خواهیم بود.

توجه بیشتر به صنعت بیمه، لازمه بهبود وضعیت اقتصادی کشورمحمد رضایی مدیر عامل بیمه ایران  در در گفت‌وگو با  خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه در کشور‌های دیگر بانک‌ها زیرمجموعه بیمه‌ها قرار می‌گیرند، اما در کشور ما کاملا برعکس است، اظهار کرد: یکی از مقولات مهم در این بخش به ضعف فرهنگ بیمه گری برمی گردد. شرکت‌های بیمه نتوانستند براساس نیاز‌های بیمه گذاران، بیمه نامه‌های خاصی را طراحی کنند که پاسخگوی تمام نیاز‌های افراد باشد.

رضایی با اشاره به رونق فرهنگ بیمه در کشور بیان کرد: شرکت‌های بیمه باید بتوانند وارد بازار شوند و براساس نیاز‌های مردم از حالت بیمه سنتی خارج شده و با ارائه طرح‌های جدید به واحد‌های تولیدی، صنعتی، غیرصنعتی، کشاورزی و دامداری کمک کنند.


بیشتربخوانید:


وی گفت: باتوجه به روند تورمی موجود در کشور ما خواسته‌ها و نظرات بیمه گذاران تامین نمی‌شود در نتیجه لازم است براساس نیاز‌های بیمه گذران بیمه نامه‌ها به گونه ای طراحی شده تا موجب افزایش فرهنگ بیمه در کشور شود. همچنین وضعیت بیمه رابطه مستقیمی با اقتصاد کشور دارد. در صورت توجه بیشتر به بخش بیمه شاهد بهتر شدن وضعیت اقتصاد خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیمه ، بیمه مرکزی ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار