دومین دوره مجموعه سخنرانی های علم داده و هوش مصنوعی امیرکبیر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دوره مجموعه سخنرانی‌های علم داده و هوش مصنوعی امیرکبیر به شکل دانشجویی توسط انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

این برنامه شامل کارگاه، ارائه‌ و سخنرانی است. کارگاه‌ها از ۲۲ تا ۲۶ مرداد و ارائه‌ها و‌ سخنرانی‌ها ۲۷ تا ۳۱ مرداد برگزار می‌شود که این رویداد شامل ۱۰ کارگاه و ۲۰ ارائه است.

کارگاه‌های این رویداد با محوریت بررسی مباحث مختلف علم داده و هوش مصنوعی برای دانشجویان، شرکت‌ها و افراد علاقه‌مند برگزار خواهد شد که به شکل عملی و پروژه محور طراحی شده است. ارائه‌های این رویداد شامل ۲۰ سخنرانی از استادان و محققان ایرانی داخل و خارج از کشور است.

در این رویداد علمی استادان و محققان متعددی از دانشگاه‌های بنام کشور مانند صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف، تهران و همچنین دانشگاه‌های خارجی مانند استنفورد، ETH زوریخ، بن آلمان UCS، Monash، KTH, و ... حضور دارند.


بیشتر بخوانید


سعی شده تا از محققان ایرانی شاغل در شرکت‌های مطرح خارجی نظیر گوگل و فیسبوک نیز در این رویداد دعوت به عمل آید تا جدیدترین تحولات حوزه‌های علم داده و هوش مصنوعی را مطرح کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار