مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: مراسم تجلیل از مدافعان سلامت همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی «خانه‌های بهشتی» در همدان برگزار می‌شود.

تجلیل از مدافعان سلامت در جشنواره) خانه‌های بهشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: این مراسم روز دوشنبه ۲۷ مردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مسئولان استان در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد.

اوبا بیان اینکه جشنواره قرآنی «خانه‌های بهشتی» همزمان با ماه مبارک رمضان به صورت مجازی در استان برگزار شد اظهار داشت: به دلیل اعمال محدودیت‌های اجتماعی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره به تعویق افتاده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اعلام اینکه بیش ۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، گفت: این جشنواره توسط گروه قرآن و عترت اداره کل و با همکاری مؤسسه مردم‌نهاد ققنوس الوند با موضوعات سفره‌های افطار، شب‌های قدر، نماز جماعت در منزل، حال و هوای سحر، مناجات و راز و نیاز در منزل و روز قدس برگزار شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.