مدیرکل صدا و سیمای مهاباد گفت: این مرکز با برنامه ویژه در بخش‌های صدا، سیما و خبر به استقبال ماه محرم می‌رود.

بهرام قوی بنیه مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: صداوسیمای مرکزمهاباد با پخش برنامه‌های ویژه ماه محرم از شبکه مهاباد آماده استقبال از ماه خون و شهادت است.

قوی بینه افزود: مرکز مهاباد با تدارک دو ویژه برنامه تلویزیونی و رادیویی و همچنین ویژه برنامه‌های مناسبتی این ایام به استقبال این ماه مبارک می‌رود و برنامه‌های سطح شهر را هم با تمام توان انعکاس خواهد داد.

او ادامه داد: ویژه برنامه «سفینه نجات» با محوریت امام حسین (ع) از دیدگاه اهل سنت و ویژه برنامه «هه واری ئه وین» از اول ماه محرم از واحد‌های صدا و سیمای مرکز مهاباد پخش می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد تصریح کرد:مستند «زیارت» تولید مرکز مهاباد با موضوع زیارت هم وطنان اهل سنت ازعتبات عالیه و پخش بیش از ۷۰ برنامه تامینی در قالب‌های مختلف مستند، سریال (شب دهم)، فیلم سینمایی (۱۳ مورد از جمله بوی پیراهن یوسف، امروز، بازگشت، حبیبف خدمه پرواز و...)، انیمیشن (۱۰ مورد از جمله بهشت شداد، صحرای کربلا، عاشور ائیانف فرمانروایان مقدس و...) و نماهنگ در ایام محرم از سیمای مرکز مهاباد پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.