فرزاد خدایاری اولین مدال آور دوچرخه سواری کوهستان به دلیل مشکلات مالی ۳ دوچرخه خود را فروخت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزاد خدایاری ملی پوش با سابقه تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشورمان که صاحب اولین مدال بین المللی ایران در این رشته است به علت هزینه های زیاد این رشته بدهکار شده  و مجبور شد هر ۳ دوچرخه خود را بفروشد.

 فرزاد خدایاری در رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا کوهستان به میزبانی تایلند با کسب اولین مدال، تاریخ ساز این رشته شد و با وجود این درخشش، شرایط این ورزشکار نسبت به گذشته تغییری نداشته است.

علیرضا احمدی مدیر تیم ملی دوچرخه سواری در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره مشکل فرزاد خدایاری بیان کرد: گرانی ارز  ارتباطی به ما ندارد چرا که مسئولان مرتبط هم نمی‌توانند اقدامی در این باره انجام بدهند. خرید دوچرخه بسیار سخت است چرا که با افزایش قیمت مواجه هستیم. یک دستگاه دوچرخه حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است که با این قیمت فدراسیون و  وزارت ورزش هم نمی‌توانند دوچرخه بخرند.

/مصاحبه اضافه شود/رکابزن تاریخ ساز کوهستان، قید ۳ دوچرخه خود را زد!

او عنوان کرد: خدایاری ملی پوش دوچرخه سواری به واسطه همین فدراسیون نامش فرزاد خدایاری شده است. همیشه ما برای ورزشکاران تمام تلاش خودمان را انجام داده ایم. فدراسیون در بدترین شرایط مالی رکابزنان را به رقابت‌های مختلف اعزام کرده است. فدراسیون رسالت خود را انجام داده است چرا که هزینه‌های زیادی برای خدایاری ملی پوش دوچرخه سواری انجام داده ایم. ما او را در رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام کردیم، اما نتیجه نگرفت.  

مدیر تیم ملی دوچرخه سواری اظهار کرد: زمانی که در رقابت‌های بین المللی نتیجه نگیریم بودجه خوبی هم نخواهیم داشت. اگر خدایاری راه بهتری در نظر دارد به فدراسیون بیاید. همیشه  افرادی که خارج از گود هستند به راحتی انتقاد می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۲۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
این همه براتون مقام آورد اینجوری باید جوابشو بدین
آخرین اخبار