معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور گفت: با بهره برداری از پروژه پل معلق تمام شیشه‌ای تحول عظیمی در بخش گردشگری و اقتصاد این منطقه ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابراهیم مهران‌فر، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور در بازدید از مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر با اشاره به سرمایه‌گذاری بسیار عالی در شهر هیر  گفت: پروژه پل معلق تمام شیشه‌ای تحول زیادی در شهر هیر در حوزه گردشگری و اقتصادی ایجاد کرده و با بسترسازی مناسب و ایجاد اقامتگاه‌های گردشگری و ساخت هتل  بیش از این شاهد توسعه و پیشرفت این شهر زیبا خواهیم بود.

او با قدردانی از مسئولان استان به‌خاطر حمایت از این مجموعه هیجانی و بی‌نظیر افزود: ایجاد اشتغال در سال جهش تولید و رونق اقتصادی طبق دستور مقام معظم رهبری با راه‌اندازی این پروژه بزرگ بسیار عالی در این شهر در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور با اشاره به ایجاد بستر گردشگری مناسب، در راستای حمایت از اقتصاد و اشتغال پایدار پیشنهاد کرد که شهرهای دیگر این شهر را الگوی خود در توسعه و پیشرفت قرار دهند.

نوروزی رئیس سازمان قضایی استان اردبیل نیز با اعلام اینکه آماده کمک در خصوص حل مشکلات مجموعه هستیم، بیان کرد: ایجاد راه‌های دسترسی به این مجموعه و کاهش ترافیک در ایام تعطیلات ار مطالبان مردم و گردشگران این منطقه است.

او این مجموعه زیبا را نگین گردشگری و الگوی یک سرمایه‌گذاری موفق با تلاش مهندسان و پرسنل بومی دانست و گفت: استفاده از ظرفیت جوانان و مهندسان استان و کشور در ساخت سریع این مجموعه عامل موفقیت و امید به آینده کشور است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.