فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از تشدید اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین   گفت :با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودرو‌های متخلف همچنین دارای دارای آلودگی صوتی، استفاده از شیشه‌های دودی... در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی بقرار گرفت.

سرهنگ یگانه پور  گفت : در اجرای این طرح تعداد ۳۰ مورد تذکر شفاهی و کتبی به افراد بدپوشش در سطح پارک‌ها و تفرجگاه‌ها داده شد همچنین با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تعداد ۶ نفر از عوامل اصلی پاتوق‌های مصرف مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر شدند.


بیشتر بخوانید 


او  با بیان اینکه این طرح در محل‌ها، میادین و معابر عمومی و میدان اصلی شهر، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها انجام شد افزود: در این رابطه تعداد ۱۸ دستگاه موتورسیکلت بدلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی، سرعت غیرمجاز و مزاحمت‌های خیابانی و حرکت‌های نمایشی ودو دستگاه خودرو به علت آلودگی صوتی توقیف و اعمال قانون شدند.

سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه ۱۱ نفر متهم در اجرای این طرح شناسائی و دستگیر شدند گفت: دستگیر شدگان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.