استاندار خراسان شمالی گفت : با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم هستیم لذا برگزاری مراسم مذهبی در این ایام و حفظ جان مردم دو هدف اساسی و اصلی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   استاندار خراسان شمالی  در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت : بنا بر مصوبه ستاد ملی کرونا، مراسم مذهبی فقط در فضا‌های غیر مسقف برگزار خواهد شد لذا تا ۴۸ ساعت آینده فرمانداران با همکاری ائمه جمعه و سازمان تبلیغات فضا‌های مورد نظر را مشخص کنند.

او  با تاکید بر این نکته که بند به بند مصوبات ستاد باید توسط صداوسیما برای مردم اطلاع رسانی شود افزود: همچنین باید به مردم اطلاع رسانی شود که امسال نذورات خود را صرف خرید اقلام بهداشتی کنند و این به معنای تسلط دانایی است.

شجاعی گفت : اگر جایی و در مراسمی غفلتی شد شاید عده‌ای به عمد بخواهند این مسئله را بزرگ جلوه دهند نباید بازتاب این مسائل به رسانه‌های بیگانگان راه پیدا کند.


بیشتر بخوانید 


او  افزود: ممکن است مصاحبه‌ها و انتقاداتی برای برگزاری مراسم ایام محرم انجام شود بهتر است از مرجع اصلی اطلاعات منعکس شود و کسی نظر شخصی ندهد.

استاندار خراسان شمالی در خصوص برگزاری کنکور سراسری نیز گفت : برگزاری کنکور سراسری باید بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت کرونا باشد.

 شجاعی افزود: وسیله نقلیه مناسب برای داوطلبان تهیه شود تا شاهد ازدحام خانواده‌ها نباشیم و ایستگاه‌های جابه جایی داوطلبان به مردم اعلام شود.

او افزود : عوامل حراست محل برگزاری آزمون‌ها از ادحام جمعیت جلوگیری کنند در غیر این صورت شاهد شیوع دوباره کرونا خواهیم بود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.