برای داوطلبان کرونایی کنکور سراسری مکان‌های ویژه‌ای در مازندران تعیین شده است.

حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:با توجه به فرم خوداظهاری که داوطلبان تکمیل کردند مکان‌های ویژه‌ای برای داوطلبان  آزمون سراسری که به کرونا مبتلا شده اند تعیین شده است.

او  با بیان اینکه ۵۱ هزار داوطلب آزمون سراسری در ۱۷ حوزه امتحانی در ۱۷ شهرستان استان در کنکور شرکت می‌کنند، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا قرار شده است که در مراکز آزمون فاصله ۱ متر و ۸۰ سانتی متری بین داوطلبان برقرار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود:دستگاه‌های انتظامی و امنیتی این آمادگی را دارند که شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند تا این آزمون در شرایط کاملا امن و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

حسن نژاد از خانواده‌ داوطلبان کنکور سراسری خواست از تجمع در محل آزمون خودداری کنند، چون تجمع عامل شیوع بیماری است.

بیشتر بخوانید:

او افرود:با توجه به فاصله بسیار نزدیکی که بین شهر و روستا‌های استان وجود دارد خانواده‌ها برای پرهیز از تجمع می توانند در نقاط مختلف شهر پراکنده شوند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه هماهنگی‌های خوبی بین دستگاه‌های برگزار کننده آزمون برقرار و تمامی تمهیدات لازم انجام شده است، گفت: تجهیز داوطلبان به اقلام بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا نیز مدنظر مسولان برگزاری آزمون قرار دارد.

آزمون سراسری امسال از روز چهارشنبه ۲۹ مردادماه تا روز شنبه اول شهریورماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.