تشدید نظارت های بهداشتی از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان قزوین

نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی تشدید می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس‌ مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی، گفت: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط بازرسان تشدید می‌شود.

دکتر مهرعلیان، با تاکید بر اینکه بازدید‌های دوره‌ای ادامه دارد، افزود: هدف از بازدید‌ها بررسی وضعیت سلامت کارکنان دستگاه‌ها و مراجعین است.

رئیس‌ مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین با بیان اینکه ورود شهروندان بدون ماسک به ادارات ممنوع است، از شهروندان درخواست کرد برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

 بهروز پورارجمند، کارشناس مسؤول واحد بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کووید ۱۹، از ۵۳ دستگاه اجرایی در شهرستان قزوین ۱۱۷ نظارت بهداشتی انجام گرفته که چهار ارگان به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی اخطار دریافت کردند.

او در ادامه گفت: رعایت بهداشت فردی و عمومی برای مردم و مسئولین، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک توسط کارمندان و مراجعه کنندگان، استفاده از تهویه مناسب هوای داخل ساختمان، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از مواد ضد عفونی کننده سطوح و دست، همچنین عدم استفاده از خودکار مشترک را از اصول بهداشتی در ارگان‌های اجرایی نام برد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.