بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و یکم مرداد ۹۹؛

دستگیری اعضای باند سارقان خودرو/کشف بیش از ۱۵ هزار نخ سیگار قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و یکم مردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: در پی چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان البرز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سردار حاجیان افزود: مأموران کلانتری بیدستان پس از انجام تحقیقات گسترده پلیسی یکی از اعضای باند سرقت خودرو در سطح شهرستان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی متهم به همراه دو نفر دیگر از همدستانش را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه اعضاء این باند، خودرو‌های فاقد ایمنی کافی را در مکان‌های خلوت و تاریک مورد سرقت قرار می‌دادند، بیان داشت: متهمان دستگیر شده به ۸ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

سردار حاجیان با اشاره به کشف تعداد زیادی لوازم و قطعات مسروقه از قبیل باک موتور، چرخ و سیلندر خودرو و باطری از متهمان، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به دستور مقام قضایی برای کشف سایر سرقت‌ها یه پلیس آگاهی تحویل داده شدند.

کشف بیش از ۱۵ هزار نخ سیگار قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه قاچاق سیگار و فروش آن در یکی از محلات شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ نرجه قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی محل نگهداری سیگار‌ها شناسایی و در بازرسی از آن ۱۵ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق با نشان خارجی کشف شد.

کشف ۵ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت:ماموران انتظامی استان حین کنترل محور‌های مواصلاتی "قزوین – زنجان "به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: ماموران در بازرسی خودرو، ۵ کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.