فرماندار شاهرود گفت: اطلاع رسانی و اقناع مردم برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در برگزاری آیین های عزاداری محرم انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر فخری فرماندار شاهرود گفت : شهرستان شاهرود از لحاظ شیوع ویروس کرونا در شرایط مطلوبی قرار ندارد و این امر برای نیرو‌های بخش درمان نگران کننده است.

او با بیان اینکه ملت ایران هم اکنون در ۲ جبهه مبارزه با ویروس کرونا و تحریم‌های ناجوانمردانه قرار دارند، افزودد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون به اقتصاد کشور آسیب‌های زیادی زده شده که دشمنان از این فرصت برای تخریب نظام استفاده کرده و سعی در ایجاد نارضایتی بین مردم می‌کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

فخری حضور میدانی و به موقع مسوولان را موجب خنثی شدن توطئه دشمنان خواند و ابراز داشت: در شهرستان باید مسوولان با همکاری و همدلی و توکل به خدا در برطرف کردن مشکلات همت کنند.

فرماندار شاهرود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره برگزاری آیین‌های محرم و صفر و تبعیت ایشان از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، اظهار داشت: رهبری امنیت و سلامتی مردم را در اولویت قرار داده و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را الزامی خواندند.

او ادامه داد: ستاد ملی مبارزه با کرونا دستورالعمل‌های کلی را ابلاغ کرده، اما بومی سازی و تصمیم گیری را بر عهده کارگروه‌های استانی و شهرستانی قرار داده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.