مهدی پور گفت: با توجه به اینکه هدایت تیم ملی بوکس جوانان بر عهده من است نمی‌توانم مدیر تیم ملی باشم.

رضا مهدی پور سرمربی تیم ملی بوکس جوانان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: سرمربی تیم ملی بوکس نمی‌تواند مدیر تیم ملی باشد.  انتخاب مدیر تیم ملی به عهده رئیس فدراسیون بوکس است و احتمالا به زودی شخص مورد نظر معرفی می‌شود.

او درباره وضعیت تیم ملی بوکس جوانان گفت: حدود ۶ ماه است که ۸۰ ملی پوش بوکس را زیر نظر داریم. کادر فنی و فدراسیون بوکس برنامه ریزی خوبی را برای برگزاری اردو‌های تیم ملی انجام و آن را به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه داده اند. در صورت تایید این برنامه، اردوی تیم ملی بوکس جوانان برگزار خواهد شد.

مهدی پور عنوان کرد: کادر فنی تیم ملی به صورت مجازی روی تمرینات ۸۰ بوکسور نظارت دارد. طبق برنامه‌ای که فدراسیون جهانی (آیبا) ارائه کرده است، تیم ملی بوکس جوانان رقابت‌های جهانی را در پیش دارد. رقابت‌های جهانی در فرودین ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. همچنین هیچ محدودیتی برای اعزام بوکسور‌های کشورمان به این رقابت وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی جوانان اظهار کرد: هدف ما این است که روی بوکس پایه سرمایه گذاری کنیم. تلاش می‌کنیم تا با برنامه ریزی مناسب افراد بیشتری را به رشته بوکس جذب کنیم. بوکس در دنیا یکی از رشته‌های پرطرفدار در بین مردم محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار