کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه بازی نیمه تمام تیم‌های استقلال ملاثانی و شهیدقندی یزد را، سه بر صفر به سود نماینده خوزستان اعلام کرد.

فوتبالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه به بررسی مستندات ارائه شده و گزارش داور بازی دیدار، حکایت از آن دارد که شرایط برگزاری ادامه مسابقه علی رغم موارد ادعایی تیم شهید قندی یزد فراهم شده است. 

در گزارش نماینده فدراسیون، ناظر داوری و دیگر عوامل برگزاری مسابقه بر فراهم بودن شرایط ادامه مسابقه صحه گذاشته شده است.

همچنین لوح فشرده ارائه شده از سوی تیم شهید قندی بیانگر حضور بازیکنان این تیم در زمین مسابقه بوده و دلیلی بر فراهم نبودن شرایط برگزاری مسابقه ارائه و تحصیل نگردیده است؛ بنابراین از سوی کمیته انضباطی عدم حضور تیم شهیدقندی یزد برای ادامه بازی در نیمه دوم بنابر جهات و ادعای اعلامی این تیم موجه تلقی نگردیده و این تیم مسئول در نیمه تمام ماندن مسابقه تشخیص داده می‌شود.

بر این اساس مستندات به ماده ۶۲ مقررات انضباطی ضمن بازنده اعلام نمودن تیم شهیدقندی یزد در مقابل تیم استقلال ملاثانی با نتیجه سه بر صفر به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی با رعایت ماده ۹۴ مقررات انضباطی به علت فقد سابقه نیز محکوم می‌گردد.

رای صادره در خصوص نتیجه بازی هفت روز قابل تجدید نظرخواهی و در خصوص جریمه نقدی قطعی است.

انصاری سرپرست تیم شهید قندی یزد با بیان اینکه وکیل گرفته ایم گفت: در حال کامل کردن مدارک هستیم که روز شنبه اعتراض خود را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارائه می‌کنیم.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و شهید قندی یزد از مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور هفته گذشته به دلیل درگیری و ضرب و شتم بازیکنان تیم شهید قندی یزد توسط بازیکنان تیم حریف نیمه تمام ماند و تیم شهید قندی حاضر به ادامه مسابقه نشد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار