رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: پنج مدافع سلامت از ابتدای بحران کرونا تاکنون در مسیر ارائه خدمات سلامت به بیماران براثر ابتلا به این بیماری به شهادت رسیده‌اند.

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: حدود ۶ ماه کامل در گیر بحران کرونا هستیم و همه مردم به خوبی می دانند که کادر بهداشت ودرمان از دورترین مناطق تا مرکز استان با جان و دل در راه خدمت رسانی به بیماران فداکاری کرده اند.

او  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه افزود: سه نفر از همکاران عزیز ما در بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان، یکی از بهورزان شهرستان میرجاوه و یکی از متخصصان منطقه سیستان که همه این عزیزان از سرمایه های نظام سلامت در استان بودند بر اثر ابتلاء به کرونا جان شان را از دست داده و شهید شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: تاکید همه ما همدلی و هم افزایی در راستای مبارزه با کروناست و تلاش می کنیم با کمک مردم در زمینه رعایت اصول بهداشتی و با تلاش کادر درمانی در زمینه درمان بیماران بستری در بیمارستانها سطح این بیماری را در استان کاهش دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار