از ابتدای شهریورماه امسال، توزیع گاز مایع در استان چهارمحال و بختیاری الکترونیکی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر سالاری نسب مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع گاز مایع در این استان از ابتدای شهریورماه امسال از طریق سامانه الکترونیکی انجام خواهد شد.

او اظهار داشت: این عملیات در راستای تحویل گاز مایع مورد نیاز واحد‌های مسکونی واقع در مناطق فاقد گازکشی و سایر متقاضیان مجاز صنفی، همچنین جلوگیری از استفاده غیرمجاز خودرو‌ها صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


سالاری نسب افزود: سرپرستان خانوار‌هایی که محل زندگی آن‌ها واقع در مناطق فاقد شبکه گاز طبیعی است و سایر متقاضیان گاز مایع می‌توانند برای ارائه درخواست سوخت مورد نیاز خود به سامانه newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه و پس از نام‌نویسی و دریافت رمز، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

او، سهمیه گاز مایع استان را ماهانه دو هزار و ۶۰۰ تن اعلام و اضافه کرد: شارژ اتوماتیک سهم از مهمترین مزیت‌های این طرح است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
آفرین به اینهمه خدمات دولت کریمه
Iran (Islamic Republic of)
محمدی ده چشمه
۲۲:۳۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
باسلام وادب، متاسفم که سهمیه ی گاز مایع استان را کاهش دادید و مردم عاجزانه برای یک سیلندر میگردن و شما افتخار میکنید.ای کاش به فکر آشپزخانه های سیار.ایزوگام. دامداری ها .شیلات ها‌.وپیکنیک های مسافری .وحتی خانه هایی که گاز شهری دارن اما در برخی کارها به گاز مایع احتیاج دارن ،بودید .اگر دو قیمتی میشد مثل بنزین بهتر بود.واین از کرامات دولت است که به خاطر کمبود بودجه گاز مایع را صادرات میکنه.راستی سهمیه مگه ما تو جنگیم و مملکت ما گاز اصلا نداره ،ببینید چقدر گاز در هوا می سوزه ویا پالایشگاهی تعطیل یا آتش گرفته .با این سیاست غلط به فکر مردم باشید.بایددر بطن مردم بود.
آخرین اخبار