فرماندار اسلام آباد غرب گفت: تضمین سلامتی و صیانت از آن در گرو استمرار همکاری مردم شهرستان و دوری از حضور در اجتماعات و حفظ اصول سه گانه برای مقابله با ویروس کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   فرماندار اسلام آباد غرب بر استمرار اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: باید با ویروس کرونا با رعایت مراقبت‌های لازم زندگی کرد و هم چنین همگان از سلامتی خود و جامعه مراقبت کنند.

حیدری با اشاره به اجرای اصول سه گانه رعایت فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و رعایت موازین بهداشتی گفت: تضمین سلامتی و صیانت از آن در گرو استمرار همکاری مردم  شهرستان در توجه وافر به دوری از حضور در اجتماعات و رعایت اصول سه گانه به رسمیت شناخته شده برای مقابله با ویروس کرونا است.

او گفت: ممنوعیت سوار کردن بیش از ۳ نفر در تاکسی‌ها،  ممانعت از ورود به آرامستان‌ها وبرگزاری مراسم تدفین با حداقل جمعیت، استفاده از ظرفیت بسیج اصناف در بازرسی از واحد‌های مختلف صنفی،  رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کلیه هیات های مذهبی ویژه ایام محرم ادامه دارد.

حیدری از برنامه ریزی برای آمادگی برگزاری نماز پرفیض جمعه و برگزاری جلسه با روسای هیات‌های مذهبی در هفته آینده به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات سوگواری آقا ابا عبالله الحسین (ع)خبر داد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.