رئیس امور جایگاه‌های سی. ان. جی منطقه خراسان رضوی گفت: تاکنون دو هزار خودرو عمومی، تاکسی و وانت بار بنزین سوز در این استان برای گازسوز شدن رایگان ثبت نام کرده‌اند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدمحمدحسین مدبر رئیس امور جایگاه‌های سی. ان. جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: از تعداد خودرو‌های ثبت نام شده، ۷۲۰ خودرو دوگانه سوز شده و بقیه در نوبت قرار دارند.

او افزود: متقاضیان برای ثبت نام باید به سامانه اطلاعات جامع خودرو‌های دوگانه سوز کشور با آدرس gcr.niopdc.ir مراجعه کنند. با مراجعه به این سامانه و ثبت کد ملی، شماره تلفن همراه و سایر مشخصات، می‌توانند از نزدیکترین کارگاه و همچنین زمان مراجعه مطلع شوند.



رئیس امور جایگاه‌های سی. ان منطقه خراسان رضوی ادامه داد: هزینه این کار بر عهده وزارت نفت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی است که با تولیدکنندگان مخازن و کیت قرارداد بسته‌اند. این شرکت‌ها با کارگاه‌های مجاز قرارداد می‌بندند و بر اساس درخواست‌ها مخازن را برای آن‌ها ارسال می‌کنند.

مدبر بیان کرد: ۵۰ کارگاه مجاز دوگانه سوزکردن خودرو‌ها در خراسان رضوی فعال است. انجام این کار با هزینه شخصی حدود ۵۰ میلیون ریال هزینه دارد که برای خودرو‌های عمومی بطور رایگان انجام می‌شود.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار