رئیس جایگاه امور سی ان جی خراسان رضوی گفت: تاکنون ۳۲هزار نفر در طرح رایگان گاز سوز کردن خودرو‌های عمومی" تاکسی و وانت " ثبت نام کردند.

محمدحسین مدبر رئیس جایگاه امور سی ان جی خراسان رضوی درگفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: تاکنون ۳۲هزار نفر در طرح رایگان گاز سوز کردن خودرو‌های عمومی" تاکسی و وانت " اقدام به ثبت نام کرده اند و ثبت نام آن‌ها در سامانه تایید شده است.

او ظرفیت این طرح در کل کشور یک میلیون و ۴۶۸ هزار خودرو است، افزود: بعد از پایان این طرح و تکمیل شدن ظرفیت، طرح رایگان گازسوز کردن تاکسی‌های تلفنی و اینترنتی صورت می‌گیرد.

رئیس جایگاه امور سی ان جی خراسان رضوی ادامه داد: طرح رایگان گاز سوز کردن خودرو‌های عمومی" تاکسی و وانت " از اردیبهشت ماه امسال با ثبت نام در سامانه GCR.NIOPDC.IR شروع شده و دارندگان خودرو‌های عمومی با مراجعه به این سامانه می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

مدبر بیان کرد: اولویت با مالکانی است که زودتر ثبت نام کنند و همچنین در زمان ثبت نام مالک خودرو می‌تواند کارگاه مدنظر خود را انتخاب کند.

او با بیان اینکه باهماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت ملی پالایش و پخش متولی شد تا نرم افزار جامعی برای اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی تهیه کند، تصریح کرد: بدین ترتیب سامانه دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی ایجاد شد که این سامانه به سامانه‌های احراز هویت نظیر ثبت احوال و شاهکار متصل است و اطلاعات نادرست را رصد و پالایش می‌کند.

رئیس جایگاه امور سی ان جی خراسان رضوی تاکید کرد: در سطح شهر ۲۰ پایگاه و در استان ۵۰ پایگاه مجاز به این منظور فعالیت می‌کنند.

مدبر با بیان این که دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی کاملا رایگان بوده و مالکان هیچ هزینه‌ای برای این کار پرداخت نخواهند کرد، اظهار کرد: وزارت نفت متعهد شده تا تمامی هزینه‌های این طرح را از محل صرفه جویی در کاهش بنزین پرداخت کند.

انتهای پیام//ز. ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا راحت فراغت
۱۹:۴۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
سلام از برج 12 سال قبل ثبت نام کردم هنوز جوابی نیومده چه کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی تونتابی
۰۹:۵۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
من تومشهدثبت نام کردم برای دوگانه کردن پیکان وانتم،وساعت۸صبح مورخ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ازطریق کافی نت بهم وقت دادن که بیام محل موردنظر(بابانظر۴)ماشین رو دوگانه بکنن،ولی وقتی مراجعه کردم دیدم که هیچ خبری ازدوگانه کردن نیست ومیگن که لوازم وقطعات نداریم وبایدتابرج۶صبرکنید،تکلیف من تابرج۶‌چی میشه؟من باوانت کارمیکنم وپول سوخت ماشین زیادمیشه و واقعاموندم چیکارکنم