مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: گروه‌های جهادی استان تمام تلاش خود را برای آبرسانی به مناطق کم آب و حل مشکلات آنها به کار گرفتند.

سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:  محرومیت در بخش آبرسانی به شهر و روستا زیاد است که با تشکیل قرارگاه آبرسانی و توان گروه‌های جهادی به بخش‌هایی که مشکل آبرسانی داشتند ورود کردیم و تلاش گروه‌های جهادی   برای آبرسانی به مناطق کم آب استان ادامه دارد.

او با اشاره به فعالیت‌های انجام شده  برای آبرسانی به غیزانیه و روستا‌های اطراف بیان داشت: بعد از افتتاح فاز اول آبرسانی و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم، عملیات اجرایی فاز سوم پروژه آبرسانی به روستا‌های بخش غیزانیه شهرستان اهواز با کمک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء آغاز شد.

سرهنگ زبیدی افزود: بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) با ١٩دستگاه ٣٨ سرویس، صنایع فولاد با ١٠ دستگاه ٢٠ سرویس، نفت کارون ۴ دستگاه با ٩ سرویس بخش مشرحات (۵) سرویس و بخش غیزانیه (۴) سرویس، نفت مارون یک دستگاه با ٢ سرویس برای مشرحات،  ستاداجرای فرمان امام خمینی (ره) با  ۵ دستگاه ١٠ سرویس، امور عشایر با یک دستگاه ۲ سرویس و تملیکی اداره آبفا با ٢ دستگاه ١٠ سرویس آبرسانی به غیزانیه و روتا‌های هممجوار انجام داده اند.

مسئول بسیج سازندگی خوزستان تصریح کرد: برای حل ریشه‌ای مشکل کم آبی در روستاها، کار شناسایی چاه‌های آب شیرین را داشتیم که گروه‌های جهادی با یاری مردم و راهکار‌های خوبی که ارائه دادند و توانستند ۴۰ حلقه چاه نیمه عمیق حفر کنند تا مشکل کم آبی علاوه بر غیزانیه در روستا‌های ابویه رو، شمه، سیدرمضان، مشیر ۳ کوچک، سودان و.. کمتر شود.


بیشتر بخوانید

این مقام مسئول با اشاره به دیدار با دهیاران غیزانیه جهت رفع مشکلات گفت: این روز‌ها برای رفع مشکل کم آابی در غیزانیه و برخی روستا‌های دیگر در خوزستان نیازمند همکاری بیشتر همه‌ی ارگان‌ها است.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.