معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از افزایش تعداد ۶۹ تخت مجهز به امکانات ICU در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صدیق جدیدالاسلامی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مهار بیماری کرونا در حال حاضر در کردستان خبر داد و گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک رعایت نشود، امکان وقوع فاز بعدی بیماری کرونا وجود دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه تعداد ۶۹ تخت مجهز به امکانات آی سی یو در استان افزایش یافته است، ادامه داد: درمان بیماران مبتلا به کرونا نیازمند دستگاه‌های اکسیژن ساز و بخش آی سی‌یو است که خوشبختانه دستگاه‌های اکسیژن ساز در استان ارتقاء یافته است.

جدیدالاسلامی با بیان اینکه هرچند درمان نهایی برای بیماری کرونا در جهان هنوز وجود ندارد تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان استان کردستان با بهره‌گیری از بروزترین روش‌های درمانی دنیا به درمان بیماران مبتلا به کرونا مبادرت ورزیده‌اند و بیماران نیازمند انتقال به دگیر استان‌های کشور نیستند.

او خطاب به شهروندان تصریح کرد: ترس از کرونا نباید پروسه درمان را به تاخیر بیاندازد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: بیماری که با ساده‌ترین روش درمان کنترل شود به علت ترس از کرونا و عدم مراجعه به بیمارستان با شرایط بدتری در آینده روبه رو می‌گردد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.