خجسته پور گفت: مجوز استانداری سمنان برای ۱۳ تشکل مردم نهاد جوانان استان سمنان صادر شد و مجوز ۴۰ تشکل مردم نهاد دیگر هم در آینده نزدیک صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار سمنان در جلسه اعطای حکم تشکل‌های مردم نهاد با اشاره به هدف از شکل گیری تشکل‌های مردم نهاد گفت: هدف در تشکل‌های مردم نهاد حل مشکلات جامعه است و باید هر تشکل به صورت تخصصی بر یک موضوع تمرکز کنند. 

او افزود: توقع مردم از سمن‌های جوانان، ایجاد امید و شور و نشاط در جامعه است و باید این موضوع در فعالیت‌های آنان به صورت عینی دیده شود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: سمن‌های جوانان باید برنامه محور باشند و با عضو گیری باید تلاش شود تا تعداد اعضای این سمن‌ها افزایش یابد.

خجسته پور با بیان اینکه مراکز صدور مجوز برای سازمان‌های مردم نهاد متعدد هستند گفت: قانون صدور مجوز واحد برای سمن ها در دست بررسی است و تاکنون این قانون به تصویب نهایی نرسیده است. 

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار سمنان  تصریح کرد: در راستای اجرای این قانون تفاهمنامه‌ای بین وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان منعقد شده که تشکل‌های جوانان مردم نهاد فعلا مجوز خود را از استانداری هر استان دریافت کنند که این امر نشان دهنده تلاش برای صدور مجوز واحد برای سمن‌ها است.

او افزود: در خصوص صدور مجوز واحد، استان سمنان پیشگام بوده و امروز مجوز ۱۳ سمن صادر شده و ۴۰ موسسه دیگر نیز در آینده نزدیک صادر می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.