رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تأکید بر اینکه روند شیوع کرونا در استان سمنان جدی است، گفت: اوضاع شاهرود و میامی با توجه به تعداد قابل‌توجه مبتلایان خوب نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود  با بیان اینکه روند شیوع کرونا ویروس در استان سمنان، جدی و پرسرعت است، اظهار داشت: از روز‌های گذشته گزارش‌های نگران‌کننده‌ای از روند فوت و ابتلاء مردم منطقه به این ویروس مخابره می‌شود.

او با تأکید بر اینکه موج دوم شیوع کرونا ویروس از هفته‌های گذشته در استان سمنان شدت گرفته است،افزود: درمجموع اوضاع شاهرود و میامی و دیگر نقاط استان به دلیل ابتلاء قابل‌توجه به این ویروس، خوب نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه استان سمنان ظرفیت برگزاری مراسم مختلف به دلیل روند رو به رشد شیوع کرونا ویروس را ندارد، تصریح کرد: باید تا حد ممکن در برگزاری آئین‌های عزاداری محرم حسینی ازنظر زمان عزاداری، نذورات و … محدودیت ایجاد شود.

چمن با اشاره به اینکه انجام پذیرایی در مراسم محرم امسال به‌طور جد ممنوع است، تأکید کرد: برگزاری آئین‌های خاص برای جلوگیری از تجمع در ماه‌های محرم و صفر لغو شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.