قاسم شریفی با تأکید بر ضرورت افزایش نظارت‌ها باهدف مقابله با کرونا در استان سمنان گفت: نکات بهداشتی در ماه‌های محرم و صفر رعایت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، قاسم شریفی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان با بیان اینکه ارزیابی‌ها از نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در ماه‌های محرم و صفر بر اساس زمان‌بندی از سوی کمیته بازرسی در گام اجرایی قرار می‌گیرد، گفت: دستورالعمل اجرایی برای عزاداری محرم ابلاغ شده است.

او افزود: تشدید نظارت‌ها در ایام محرم و صفر در سه مدت زمان خاص به صورت ویژه انجام و هدف از اجرای این طرح رعایت نکات بهداشتی در ماه‌های محرم و صفر برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس خواهد بود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: در انجام دستورالعمل بهداشتی در ایام محرم و صفر از انجام رفتار‌های هیجانی به طور جد پرهیز شود و باید اقشار مردم و مسئولان تابع فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و ستاد ملی مقابله با کرونا باشند.

شریفی بیان کرد: در افزایش نظارت‌ها باهدف مقابله با کرونا ویروس باید از ظرفیت اقشار مردم استفاده کرد و با اجرای پویش ناظر سلامت، مردم می‌توانند انجام نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام محرم را با شماره‌گیری ۱۱۱ در سامانه سامد به مسئولان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.