نمایشگاه دائمی نهضت ساخت داخل به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک در شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در این باره در گفت‌و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: امروز به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک همزمان هشت نمایشگاه دائمی نهضت ساخت داخل به صورت ویدئو کنفرانس در کشور افتتاح شد که یکی از آن‌ها در شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر قرار دارد.

سید حسین حسینی افزود: در این نمایشگاه ۵۵ واحد تولیدی استان ۱۳۰ محصول خود را عرضه کرده‌اند.

او با اشاره به هدف از برگزاری نمایشگاه دائمی نهضت ساخت داخل، ادامه داد: یکی از اهداف مهم این نمایشگاه افزون بر معرفی محصولات، اعلام نیاز‌های واحد‌های تولیدی در زمینه‌های مختلف است از مواد اولیه گرفته تا قطعات خط تولید و ماشین آلات.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: صنعتگران در بازدید از این نمایشگاه با نیاز‌های واحد‌های تولیدی آشنا می‌شوند و در صدد تامین آن‌ها در داخل کشور برمی‌آیند.

حسینی گفت: در نمایشگاه نهضت ساخت داخل بوشهر ۳۴ نیاز مربوط به ۲۲ واحد تولیدی معرفی شده است که اگر در داخل کشور تامین شود از خروج هشت میلیون دلار ارز صرفه‌جویی خواهد شد.

او عنوان کرد: امیدواریم صنایع مختلف استان از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، نیروگاه اتمی، کارخانه‌های کشتی سازی و سیمان، نیاز‌های خود را در بخش‌های مختلف به شرکت شهرک‌های صنعتی استان اعلام کنند تا در این نمایشگاه معرفی شود و صنعتگران بتوانند با تامین آن‌ها در مسیر نهضت ساخت داخل گام بردارند و از خروج ارز جلوگیری شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.