با وجودقرمز بودن وضعیت تمام ۲۴ شهرستان استان اصفهان از نظر شیوع کرونا، شیب صعودی ابتلا رو به کاهش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان به جز کاشان و آران و بیدگل را،۸۸۴ نفر اعلام کرد و گفت: نسبت به حدود سه هفته پیش، شیب صعودی مبتلایان به کرونا در استان اصفهان کمتر شده است.

آرش نجیمی افزود: کاهش این شیب، نتیجه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مردم استان اصفهان است.

او تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۱۵ نفر اعلام و اضافه کرد: در این مدت ۱۱۵ بیمار مبتلا به کرونا هم از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

نجیمی افزود: هم اکنون ۱۸۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه بستری اند که نسبت به هفته‌های گذسته، این تعداد روند صعودی داشته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پایان تأکید کرد: تنها کاری که مردم باید در شرایط فعلی انجام دهند حضور حداقلی در اجتماعات و دوری از حضور هرگونه اجتماع غیرضروری همچنین استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است تا بتوانیم میزان ابتلا به ویروس کرونا را کنترل کنیم و دچار وضع بدتری نشویم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.