تیم فوتبال پیکان برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر، باید در بازی‌های پیش روی خود نتایج خوبی کسب کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و موفق شد حریف بالای جدولی خود را با یک گل از پیش رو بردارد و به وضعیت خود در جدول سر و سامانی بدهد.

شاگردان ویسی با کسب ۳ امتیاز بازی برابر صنعت نفت ۲۷ امتیازی شدند و به رده چهاردهم صعود کردند تا از منطقه سقوط خارج شوند. با این حال خودروسازان برای ادامه روند خوب خود و حفظ فاصله خود با قعر جدول ۲ بازی سخت در پیش دارند.  

پیکان در هفته‌های بیست و نهم و سی ام باید به مصاف تیم‌های استقلال و سپاهان برود، ۲ تیمی که شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده اند و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنند.  

۲ رقیب دیگر پیکان، یعنی  پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری که در رده‌های پانزدهم و شانزدهم قرار دارند نیز در هفته‌های باقی مانده کار آسانی ندارند و باید با تیم‌های قدرتمندی مانند استقلال، فولاد، صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان بازی کنند.  

با این حال سرنوشت پیکان با جدا شدن از قعر جدول، دست خودش است و در صورتی که این تیم بتواند در ۲ هفته پیش رو پایان خوشی برای خود رقم بزند، بدون اما و اگر در لیگ برتر می‌ماند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار